امام خمینی(ره) منادی وحدت اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی اسلامی استان مرکزی گفت: هفته وحدت از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی برای یکپارچگی مسلمانان بود و امام خمینی (ره) منادی وحدت جهان اسلام است.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان٬ مدیر کل تبلیغات اسلامی اسلامی استان مرکزی٬ به مناسبت هفته وحدت و تقارن آن با آغاز سی و چهارمین بهار آزادی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: عامل اصلی و مهم وحدت مردم و مسلمانان جهان رهبری خردمندانه ائمه اطهار (ع) است.


وی بابیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با توجه به وحدت مردم پدیدار شد، اظهار کرد: وحدت در میان مسلمانان یکی از برکاتی است که می تواند جامعه اسلامی را در مقابل دشمنان همچون کوهی استوار نشان دهد.


حجت الاسلام سرلکیان اضافه کرد: حفظ وحدت در بیانات پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین(ع) با تدابیری شگفت انگیز و رسا آمده و نهی از هر گونه تفرقه را یادآوری کرده است.


وی با بیان اینکه قرآن توجه ویژه ای به مسئله وحدت دارد٬ خاطر نشان کرد: قرآن کریم از همه به ویژه مسلمانان خواسته تا با اتکال به پروردگار متعال وحدت خود را از حفظ کنند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در مقابل قرآن و امت اسلامی صف آرایی می کنند٬ تصریح کرد: آنچه می تواند نقشه شوم آنها را از بین ببرد چیزی جز وحدت امت اسلامی نیست.


حجت الاسلام سرلکیان به مسائل مختلف در جامعه اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران باید در زمینه های مختلف باید با یک دلی و تعاون در مسیر حق گام بردارند.


وی به نقش امام امت و رهبر انقلاب اشاره و تصریح کرد: انقلاب به برکت رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و خلف صالح آن مقام معظم رهبری پیروز و این پیروزی با پشتیبانی مردم از فرامین رهبر انقلاب از اصول جمهوری اسلامی و انقلاب احیا خواهد ماند.


پایان پیام/

کد خبر 222943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha