مجلس بودجه را قبل از سال جدید تعیین تکلیف کند

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای گفت: نمایندگان با تعامل و کمک به قوه مجریه و تلاش از وقت موجود استفاده کنند تا بودجه تا قبل از سال جدید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود احمدی‌بیغش، نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز سه‌شنبه 3 اسفند مجلس در تذکری آیین‌نامه‌ای گفت: در حال حاضر منطقه خاورمیانه با بیداری و الگو گرفتن از انقلاب اسلامی یکپارچه  بپا خاسته است و حلقوم حاکمان نالایق و سرسپرده را مردم مسلمان و آزادی‌خواه گرفته‌اند.

وی ضمن حمایت کامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی از قیام مردم مسلمان مصر، تونس، لیبی، بحرین، الجزایر و یمن کشتار وحشیانه مردم در بحرین و لیبی از سوی حاکمان را محکوم کرد.

بیغش در بخش دیگری از تذکر خود بیان کرد: مقام معظم رهبری کرارا درخواست وحدت بین سه قوه را دارند لذا با عنایت به سیاست‌ها و موفقیت‌های دولت خدمتگزار در سیاست خارجی و مسایل داخلی از جمله قانون هدفمندکردن یارانه‌ها به هر دلیلی لایحه بودجه کمی دیر به مجلس تحویل داده شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: گرچه این لایحه در فرصتی مناسب به مجلس ارایه نشد اما می‌طلبد نمایندگان با تعامل و کمک به قوه مجریه و تلاش از وقت موجود استفاده کنند تا بودجه قبل از سال جدید تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: بهتر است طوری برنامه‌ریزی کنیم که وقت‌های مجلس طولانی‌تر شود تا ما بتوانیم قبل از سال جدید وضعیت دولت را مشخص کنیم.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی امروز را به عهده داشت، گفت: انشاءالله تذکر شما را مورد توجه قرار خواهیم داد.

پایان پیام/
 

کد خبر 22343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha