رقابت نوجوانان اراکی در مسابقه روزنامه دیواری"انقلاب"

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نوجوانان اراکی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسابقه روزنامه دیواری با عنوان "انقلاب" شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دومین دوره مسابقه روزنامه دیواری به مناسبت دهه فجر به همت کانون فرهنگی محبین الائمه(ع) روز گذشته (13بهمن) در مسجد قدس اراک با حضور 20 گروه سه و پنج نفره برگزار شد و روزنامه دیواری های آماده شده در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد نصب و در معرض دید نمازگزاران قرار گرفت.


براساس این گزارش، در این مسابقه گروه های شرکت کننده وقایع و حوادث انقلاب را با بهره گیری از ابزار هنر، کتب موجود در رابطه با موضوع انقلاب و سخنان افرادی که در جریان انقلاب حضور داشتند به تصویر کشیدند.


همچنین، این مسابقه با هدف آشنایی نسل های سوم و چهارم با موضوع انقلاب و تاثیر این رخداد عظیم در جهان و شناساندن وقایع انقلاب و رویدادهای سال 1357 و دلاوری ها و حماسه آفرینی های مردم در پیروزی انقلاب اسلامی به دانش آموزان، بین نوجوانان پسر 12 تا 15 سال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.


لازم به ذکر است، کانون فرهنگی، هنری محبین الائمه(ع) مسجد قدس اراک از سه گروه برتر این مسابقه در روز 22بهمن همزمان با سالروز پیروزی غرور آفرین ایران اسلامی طی مراسم جشنی تقدیر به عمل می آورد.


پایان پیام/

کد خبر 223496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha