برگزاری جشن انقلاب در دشت عباس

جشن بزرگ انقلاب با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد دهلران در کانون فتح المبین روستای استقلال دشت عباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(21 بهمن) در این مراسم گفت: 22 بهمن نماد اقتدار و پایداری ملت ایران در مقابل ظلم و جور ظالمان است.


وی، افزود: حضور گسترده مردم به ویژه جوانان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امید دشمنان از توطئه چینی بر ضد نظام اسلامی ایران را به یاس تبدیل می کند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران منشا خدمات ارزنده ای بوده است که ایجاد و تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و جذب جوانان به مسجد یکی از این دستاوردهاست.


چراغی پور، در ادامه با اشاره به استقبال گسترده جوانان از فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد در شهرستان دهلران، ابراز کرد: در حال حاضر 28 کانون فرهنگی و هنری در نقاط مختلف روستایی و شهری استان فعالیت دارند.


وی، در پایان از تمامی جوانان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خواست تا با شرکت گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل و انقلاب تجدید میثاق کرده و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.


گفتنی است، در این مراسم که با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی شهرستان دهلران برگزار شد بیش از 500 نفر از اعضای کانون های مساجد این شهرستان حضور داشتند.


پایان پیام/

کد خبر 226640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha