رهبری صلابت خمینی در برابر دشمن را باردیگر نشان داد

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شیراز با تاکید براینکه مذاکره با آمریکا هرگز انجام نخواهد شد، گفت:امروز می بینیم که رهبری صلابت خمینی را مجدداً باحرکت به موقع خویش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس حوزه های علمیه کشور امروز(22 بهمن) همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خیل عظیم راهپیمایان شیرازی خاطرنشان کرد: مردمی که امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با لبیک به ندای رهبری حضور پیدا کرده اند از مسئولان در هر رتبه ای می خواهند که در کنار رهبری بمانند و به فرامین ایشان گوش فرا دهند.


وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهای هوایی، با تاکید براینکه مذاکره با آمریکا هرگز انجام نخواهد شد، گفت: امروز می بینیم که رهبری صلابت خمینی را مجدداً با حرکت به موقع خویش به رخ جهانیان کشید.


نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انقلاب اسلامی ما امروز الگوی انقلاب های دیگر جهان است چرا که مردم از رفتار دیکتاتورمآبانه استکبار به ستوه آمده و به دنبال یک راه نجات، که آن اسلام است، می گردند.


آیت الله حسسینی بوشهری با اشاره به تحریم اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، تصریح کرد: دیروز دشمن به جان ما حمله ور شد و مردم به خوبی در مقابلش ایستادند و امروز نیز دشمن به نان و سفره های ما حمله کرده که قطعاً ملت بزرگ ایران بیدار تر از گذشته ایستادگی خواهد کرد.


وی با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های صورت گرفته در جهان، اظهار داشت: انقلاب ما به وسیله امداد های غیبی صورت گرفت و به پیروزی رسید که این انقلاب را با دیگر انقلاب های دنیا متفاوت می کند.


رئیس حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه انقلاب ما از رهبری و پیشوایی بی نظیر بهره می برد، اضافه کرد: فقیهی عالم و مجتهدی جامع الشرایط رهبری انقلاب را بر عهده گرفت و باعث شد این انقلاب به طور قاطع به پیروزی برسد.


نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همچنین خاطرنشان کرد: هدف انقلاب ما مطابق با هدف پیامبر (ص) و ائمه معصومین(ع) و شعارهای آن براساس شعار های عاشورا و استکبار ستیزی بود و انقلاب زمانی پیروز شد که امام راحل (ره) گفتمان جدیدی را به دنیا عرضه کرد.


وی ضمن انتقاد و ابراز تاسف از بی حرمتی و توهین دشمنان به مقدسات دین مبین اسلام، تاکید کرد: اینها (دشمنان) دیوانه وار به سمت پیامبر اعظم(ص)، اسلام، قرآن و مقدسات این دین بزرگ حمله ور شدند و این نشان از استیصال و درماندگی دشمن دون و زبون اسلام و مسلمانان دارد.
 

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم قطعنامه ای در خصوص حمایت از مظلومین جهان و انزجار از رفتار های شوم دشمن قرائت شد که حاضران با ندای تکبیر بر آن مهر تایید زدند و همچنین گروه سرود یک هزار و 357 نفری دانش آموزان نیز به اجرا سرود و برنامه پرداختند.


پایان پیام/
 

کد خبر 226871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha