ولایت فقیه ستون اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

سرپرست سازمان بهزیستی استان زنجان با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: ولایت فقیه ستون اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 
به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، عباس علی خلدی، سرپرست سازمان بهزیستی استان زنجان صبح امروز(4 اسفند) در مراسم سومین یادواره شهید بقاء سمین تاب که در محل سازمان بهزیستی استان زنجان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود مقام معظم رهبری پا برجاست.

وی با گرامیداشت ایام دهه فجر و تجلیل از شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای بهزیستی استان زنجان، افزود: 3/1 همکاران سازمان بهزیستی استان زنجان از خانواده های شهدا و ایثار گران هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس در راه اعتقاد و دین جان خود را از دست دادند و لذا پاسداری از خون شهیدان مهم ترین وظیفه مردم ایران است.

وی خاطر نشان ساخت: 3/2 کارکنان سازمان بهزیستی استان زنجان عضو پایگاه مقاومت بسیج هستند که 118 نفر خانم و 123 نفر آقا در پایگاه فعالیت می کنند.

سرپرست سازمان بهزیستی استان زنجان با اشاره به شهدای این سازمان یادآور شد: شهید فیاض بخش، بیات، فلاح و بقاء سمین تاب از فرزندان سازمان بهزیستی استان زنجان هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: شهید فیاض بخش از فرزندان بهزیستی و بنیان گذار سازمان بهزیستی کشور است که با بصیرت و آگاهی در راه نظام و حفظ آرمان های امام راحل و شهدا خدمات فراوانی را به کشور ارائه داده است.

خلدی با تأکید بر افزایش بصیرت در جوانان و نوجوانان، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید با افزایش بصیرت و آگاهی و با پیروی از ولایت فقیه در راستای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی قدم بردارند.

پایان پیام/

 

کد خبر 22691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha