ولایت فقیه راهنمای شیعیان به سوی منجی آخرالزمان است

امام جمعه فومن، ولایت فقیه را راهنمای شیعیان به سوی منجی آخرالزمان دانست و گفت: جامعه نبوی، سنگ بنای تمدن اسلامی و ایجاد یک شهر آرام با فضیلت های بالای انسانی است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا مظفری، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان از گیلان، گفت: یک دولت منتظر باید هماهنگ و همزمان با اهداف ظهور امام عصر(عج) حرکت کند.

 

وی با بیان اینکه دولت مهدوی باید خود را به جامعه نبوی نزدیک کند، تصریح کرد: جامعه نبوی، سنگ بنای تمدن اسلامی و ایجاد یک شهر آرام با فضیلت های بالای انسانی است.

 

امام جمعه فومن، زمینه سازی ظهور را به حرکت خروشان ملت برای حضور موعود و نجات بخش امت تعبیر کرد و اذعان داشت: در هیچ آیینی به اندازه تشیع در مورد زمینه سازی ظهور کار نشده است.

 

حجت الاسلام مظفری، با اشاره به اینکه در عصر غیبت، ولایت فقیه راهنمای شیعیان منتظر به سوی منجی است، خاطرنشان کرد: اثبات وجودی ولایت فقیه در متون دینی، آثار فقهی و حتی نوشته های به دست آمده از امام زمان(عج) دیده می شود.

 

وی افکاری که ولی فقیه در ذهن، بیان و قلمش جاری می شود را نزدیکترین رأی به امام زمان(عج) دانست و اظهار کرد: نور هدایت الهی در دل ولی فقیه مسلمانان به دلیل وظیفه هدایت، بیشتر از دیگر افراد است.

 

امام جمعه فومن خاطر نشان کرد: مسیری که ولایت فقیه تعیین می کند، برای رسیدن به جامعه بهتر و دستیابی به آرمان های ارزشی که در متون دینی ما تدوین شده است، می باشد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 22737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha