ثبت 25 وبلاگ تخصصی مسجد محور در آذربایجان غربی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، از ثبت 25 وبلاگ فعال استانی در راستای طرح سرویس مسجد بلاگ در کشور خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا بابازاده، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار شبستان، با اعلام این خبر، گفت: سهمیه استان 25 وبلاگ اعلام شده بود که توانستیم تمامی سهیمه ثبت وبلاگ را در کانون ها فعال کنیم.


وی افزود: این وبلاگ ها که پیرو طرح مسجد بلاگ در کشور به ثبت رسیده اند با مدیریت مسئول کانون ها به روز می شوند.


حجت الاسلام بابازاده، با اشاره به محتوای مطالب منتشر شده در وبلاگ ها، تصریح کرد: محتوای وبلاگ باید به اخبار کانون ها و تولیدات فرهنگی و هنری اعضای کانون مرتبط با حوزه دین اختصاص یابد.


این مسئول خاطر نشان کرد: در عصر حاضر که دشمنان با تکیه بر رسانه ها و اینترنت می خواهند بر هویت ملی و مذهبی جوانان رخنه کنند باید با برنامه ریزی هایی که در فضای مجازی و اینترنتی داریم در برابر اینگونه توطئه های فرهنگی بیاستیم.


وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت علم و تکنلوژی باید آموزش های دینی و فرهنگی نیز در راستای این تحولات انجام شود و با نیاز سنجی های جوانان زمینه رشد و ارتقائ دینی و فرهنگی مدیران آینده کشور را فراهم کنیم.

 

گفتنی است با توجه به نیاز فرهنگی استان، دبیرخانه مساجد درخواست افزایش این سهمه را به ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری کشور اعلام کرده اند.


پایان پیام/

کد خبر 228434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha