جشنواره مطبوعات جنوب شرق استان تهران پایان یافت

آیین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های جنوب شرق استان تهران شامگاه جمعه در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تهران، همزمان با این آیین، فعالیت پنج روزه مطبوعات و رسانه های مستقر در جنوب شرق استان تهران به اتمام رسید.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در این آیین گفت: باوجود اینکه جشنواره مطبوعات جنوب شرق استان تهران تجربه نخست این نوع جشنواره در شهرستان ورامین بود ولی نتایج قابل قبولی برای اصحاب رسانه و مسئولان شهرستان همراه داشت.

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: حضور همه مسئولان شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در این نمایشگاه نشان از اهمیت و جایگاه رسانه ها دارد و ثابت کرد که رسانه ها می توانند زمینه رشد و تعالی جامعه را فراهم آورند.

 

وی اظهارداشت: رسانه ها عامل مهمی در مقابله با تهاجم نرم استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و می توانند با اطلاع رسانی مناسب بذر امید را در دل مردم بکارند و یأس را به دشمنان ارزانی دارند.

 

وی گفت: رسانه های شهرستان ورامین از پیشگامان عرصه مطبوعات در استان تهران هستند که در عرصه های مختلف نظیر حضور پرشور مردم در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر توانستند اطلاع رسانی مناسبی از ابعاد مختلف داشته باشند.

 

محمودی افزود: تجربه برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های جنوب شرق استان تهران این فرصت را ایجاد کرد تا در سال های آینده شاهد برپایی باشکوه تر آن در سطح منطقه باشیم.

 

نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های جنوب شرق استان تهران در 20 غرفه و به مدت پنج روز در محل مجتمع فرهنگی مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین برپا شده بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 228770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha