برگزاری دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن در استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن ویژه کارکنان این اداره خبر داد.

رضا ربیعی٬ مدیر کل بهزیستی استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم به‌ صورت غیرحضوری ویژه کارکنان اداره کل بهزیستی استان برگزار می‌شود.


وی افزود: در این طرح آموزشی، جزوه آموزشی شامل تفسیر آیاتی برگزیده از کلام الله مجید در اختیار کارکنان قرار گرفته و در پایان دوره از شرکت‌ کنندگان آزمون به عمل آمده و در صورت قبولی به آنها گواهینامه اهدا می‌شود.


مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم در قالب 22 ساعت آموزشی برگزار می‌شود٬ اظهار کرد: در پایان این دوره شرکت‌کنندگان با تفسیر 10 جزء اول قرآن کریم آشنا می‌شوند.


ربیعی اضافه کرد: دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم از 24 بهمن‌ ماه آغاز و آزمون آن نیز در روز 22 اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: پس از اتمام مرحله اول این طرح قرآنی، مرحله دوم آن در قالب آشنایی کارکنان با کتاب اخلاق فردی اجتماعی و اداری اجرا خواهد شد.


ربیعی در پایان هدف از برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم را ارتقای سواد قرآنی کارکنان و همچنین ارتقای فضایل اخلاقی، فرهنگ ‌پذیری سازمانی و بهینه ‌سازی روابط انسانی کارکنان در نظام اداری عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 229203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha