موج بیداری اسلامی در جهان به برکت انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه موقت ساری با اشاره به تحولات در عرصه کشورهای اسلامی علیه نظام های دیکتاتوری، موج بیداری اسلامی در جهان را به برکت انقلاب اسلامی ایران در حال گسترش دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف‌پور، امام جمعه موقت ساری، امروز در خطبه های نماز جمعه ساری گفت: اسلام ستیزی که آمریکا دنبال می کرد در حال حاضر شکست خورده و بانگ اسلام گرایی در دنیا طنین انداز شده و ایران اسلامی به عنوان انقلاب الگو برای دیگر انقلاب های جهان شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران منشا بیداری ملت های مسلمان در منطقه شده و تحولات عظیمی در خاورمیانه و علیه نظام های دیکتاتوری در حال رخ دادن است.

 

حجت الاسلام یوسف پور اظهار کرد: این اتفاقات تاثیر الهام بخشی انقلاب اسلامی ایران بر بیداری ملت های مسلمان بر این کشورهاست و سرنگونی رژیم های دیکتاتوری یکی پس از دیگری تحقق وعده الهی برای پایان یافتن ظلم جهانی است.

 

امام جمعه موقت ساری بیان کرد:مسلمان با حفظ وحدت و یکپارچگی در برابر مکر و حیله‌های شیطان بایستند زیرا تنها راه حفظ و حراست و هدایت موج اسلام‌خواهی ایجاد شده در منطقه حفظ وحدت و انسجام مسلمان است.

 

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: وجود امور تربیتی در مدارس و تقویت بنیه دینی و اخلاقی دانش آموزان امری ضروری است که با جدی گرفتن فعالیت های تربیتی و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرائض دینی و حفظ آرمان های اسلامی گامی در مسیر ارتقاء معنویت در مدارس برداشته شود.

 

حجت الاسلام یوسف پور علم و دانش را مایه پیشرفت جامعه و وسیله تکامل بشر دانست و تاکید کرد:‌علم و دانش باید در دستان کسانی باشد که تربیت شده دین باشند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 22978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha