ولایت فقیه تبیین کننده مبنای مشروعیت حاکمیت سیاسی ایران است

مدیر کل اطلاعات استان مازندران گفت: ولایت فقیه تبیین کننده مسیر هدایت و مبنای مشروعیت سیاسی جامعه اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، مصطفی حق‌پرست، مدیر کل اطلاعات استان مازندران، شب گذشته (6 اسفند) در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه گفت: ولایت فقیه تبیین کننده مسیر، مبنای مشروعیت حاکمیت سیاسی و مسیرهدایت جامعه ایران بر اساس قرآن، ولایت فقیه و قیام امام حسین (ع) است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با محور حکومت ولایت فقیه مبتنی بر اعتقادات دینی، مذهبی و تاسی از قیام امام حسین (ع) بوده و این سه رکن تشکیل دهنده ساختار انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب است.

 

حق پرست با بیان اینکه علت مخالفت دشمنان و قدرت طلبان از دولت نهم و دهم احیای این سه رکن در ایران است، خاطر نشان کرد: استکبار و ایادی خود فروخته سران فتنه نیز با ایجاد فتنه و آشوب در کشور طی حوادث اخیر، زمینه اغتشاش، آشوب و فتنه را در کشور بوجود آورد.

 

مدیر کل اطلاعات استان مازندران، هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری را عامل خنثی شدن جریان فتنه سال گشته در کشور دانست و اظهار کرد: سران فتنه با همکاری ایادی و خود فروخته کشور که همگی جیره خوار استکبار جهانی هستند، زمینه جریان فتنه در کشور را فراهم کردند تا با حذف ولایت فقیه و تغییر نظام، مقاصد پلید دشمن را در کشور حاکم کنند اما با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری، بصیرت و آگاهی به مسائل روز مردم ایران مانع این جریان خنثی شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 23084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha