قذافی مثل هیتلر خودکشی می کند

وزیر سابق دادگستری لیبی گفت که عمر رهبر دیکتاتور لیبی به سر رسیده و او نیز مانند هیتلر دست به خودکشی خواهد زد.<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، مصطفی عبدالجلیل، وزیر دادگستری سابق لیبی که پس از سرکوب خونین معترضان از سوی معمر قذافی، رهبر دیکتاتور لیبی استعفا کرد در مصاحبه با نشریه سوئدی اکسپرسن، گفت: خوی مستبدانه قذافی به او اجازه نمی دهد که او قدرت را رها کند بلکه این دیکتاتور ظالم با قدم گذاشتن بر جای پای آدولف هیتلر، جنایتکار نازی اقدام به خودکشی می کند.

وی تاکید کرد: عمر قذافی به سر آمده و در آینده ای نزدیک خبر خودکشی او را خواهیم شنید.

وزیر دادگستری سابق لیبی در مصاحبه خود گفت: مدارکی در دست دارم که نشان می دهد معمر قذافی در سال 1988 میلادی شخصاً دستور انفجار لاکربی را صادر کرد.

در سال 1988 میلادی در انفجار یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی پان آمریکن بر فراز منطقه لاکربی در اسکاتلند 270 مسافر کشته شدند.

این ماجرای تروریستی با همکاری سازمان جاسوسی سیا و به دستور قذافی و به دست ماموران او انجام شد.

متهم اصلی در این پرونده عبدالباسط القراحی بود که قذافی خود به او دستور داده بود که این کار را انجام دهد او پس از مجرم شناخته شدن و زندانی شدن مقر اصلی رهبر لیبی برای آزادی او تلاش کرد تا اینکه وی در سال 2009 میلادی به دلایل پزشکی از زندان آغاز و به لیبی بازگردانده شد.

به گفته منابع آگاه آمریکا برای تحت کنترل درآوردن مردم لیبی به دست قذافی و استفاده از منابع انرژی این کشور طرح انفجار هواپیمای لاکربی را ریخت.

بنابرگزارش سیاست، آدولف هیتلر، رهبر رایش سوم که جنایات وی در تاریخ شهره خاص و عام است در سال 1945 میلادی دست به خودکشی زد و با مرگ او نظامی که از کشور آلمان کشوری مخوف ساخته بود سقوط کرد.

پایان پیام/

 

کد خبر 23091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha