جمع‌آوری 273 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از آغاز تا (25بهمن) امسال 273 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

 رضا حسنلو معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان به خبرنگار شبستان گفت: خوشبختانه در بهمن امسال نیز همچون‌ماه‌های قبل مردم استان زنجان همکاری و مشارکت مطلوبی در طرح‌های اجرایی کمیته امداد داشته و در قالب طرح‌های مختلف به مددجویان این نهاد کمک کرده‌اند.

 

وی با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در بهمن ماه و در محل خانه انفاق زنجان افزود: از آغاز تا (24 بهمن) 241 میلیون و 678 هزار و 750 ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری 3 میلیون و 192 هزار و 250 ریال صدقه در خانه انفاق زنجان افزود: در مدت مذکور 2 میلیون و 840 هزار ریال در قالب طرح محسنین جمع‌آوری شد.

 

وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری 8 میلیون و 176 هزار و 500 ریال کمک مردمی در قالب طرح شفا افزود: همچنین در قالب طرح آزاد سازی زندانیان نیز یک میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

 

حسنلو همچنین ارزش کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده درخانه انفاق زنجان را 9 میلیون و 110 هزار ریال اعلام کرد و گفت: همچنین در قالب طرح‌کوثر و رد مظالم نیز به ترتیب 135 هزار ریال و 2 میلیون ریال کمک مردمی در این مرکز جمع‌آوری شد.

 

وی مبلغ فطریه جمع آوری شده از آغاز تا (25 بهمن) امسال در خانه انفاق زنجان را 154 هزار ریال عنوان کرد و افزود: همچنین در این مدت 5 میلیون ریال نذورات قربانی در این مرکز جمع‌آوری شده است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در پایان مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان از نخستین روز تا 25 بهمن امسال 273 میلیون و 286 هزار و 500 ریال عنوان کرد و گفت: امدادگران در خانه انفاق زنجان به صورت روزانه و در نوبت صبح و بعداز ظهر آماده دریافت کمک‌های نوع دوستانه مردم خیر استان جهت یاری رسانی به خانواده‌های نیازمند هستند.
 

پایان پیام/

کد خبر 231134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha