ترورها در راستای هدف نامبارک ایجاد اغتشاشات است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محکوم کردن ترورهای صبح امروز گفت: این اقدامات در راستای اغتشاشاتی است که در آستانه روز دانشجو و روز 16 آذر دشمنان ایجاد می‌کند.

 

زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن ترورهای صبح امروز دانشگاه شهید بهشتی به خبرنگار شبستان گفت: اقدامات انفعالی و از سر ترس گروه‌های معاند با همکاری سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه و دشمن با جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز سابقه داشته است.

وی اظهار کرد: ما این‌گونه اقدامات را فاقد ارزش اطلاعاتی می‌دانیم زیرا این اقدامات منفعلانه و در راستای اهداف کور دشمن است.

الهیان تصریح کرد: دشمن می‌خواهد این‌گونه اقدامات فضای رعب و وحشت را در بین دانشجویان و اساتید ما ایجاد کند.

وی با اشاره به نزدیک بودن سالگرد روز 16 آذر گفت: این اقدامات در راستای اغتشاشاتی است که در آستانه روز دانشجو و روز 16 آذر دشمنان ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: بیانیه‌هایی که جریان فتنه در ماه آذر و برای سوء استفاده از روز 16 آذر داشته‌اند نشان‌دهنده یک هدف نامبارک در رابطه با ایجاد فضای ناامن و ایجاد تحرکاتی در دانشگاه است که قطعا این‌گونه اقدامات نتیجه نمی‌دهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تأکید بر اینکه این‌گونه اقدامات کور نتیجه عکس را خواهد داشت، گفت: تجربه نشان داده است که این‌گونه اقدامات دشمنان همواره عاملی برای ایجاد هم‌گرایی بین گروه‌های مختلف جامعه چه در سطح اساتید و دانشجویان و چه در سایر سطوح جامعه خواهد شد.

پایان پیام/
 

کد خبر 2315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha