مسجد پایگاه هوایی شهید لشکری و نماز خانه شهرک نصر افتتاح شد

با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نمازخانه شهرک نصر و مسجد علی ابن علی طالب(ع) قرارگاه سربازی پایگاه هوایی شهید لشکری در مهرآباد تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


 به گزارش خبرگزاری شبستان، طی مراسمی و با حضور حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیرسرتیپ خلبان دره‌باغی، جانشین فرمانده نیروی هوایی و جمعی از فرماندهان و مسئولین، از نمازخانه شهرک نصر و مسجد علی ابن علی طالب(ع) قرارگاه سربازی پایگاه هوایی شهید لشکری در مهرآباد تهران بهره‌برداری شد.

 

دراین مراسم، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن اشاره به تلاش‌های قابل تحسین مسئولین پایگاه هوایی شهید لشکری در بهره‌مند‌سازی کارکنان از امکانات مناسب، اظهار داشت: بحمدالله امروز پروژه‌های خوبی به همت فرماندهان و مسئولین در این پایگاه ایجاد و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه، کارکنان به‌ویژه کارکنان فنی این پایگاه را که در اورهال جنگنده بمب‌افکن‌های ارتش صادقانه تلاش می‌کنند، مایه افتخار و غرور نظام دانست و افزود: ‌تلاش جوانان و متخصصین فنی در اورهال نمودن جنگنده‌ها، نشان دهنده روحیه بالای خودباوری و خود‌اتکایی آنان است که این امر نیز از برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت درست فرماندهان و مسئولین حکایت دارد.

 

گفتنی است پس از پایان این مراسم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از دیگر قسمت‌های پایگاه هوایی شهیدلشکری بازدید و مواردی را در این خصوص بیان کرد.

پایان پیام/

 

کد خبر 233246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha