برخورد قاطع با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ احمد عباسی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برخورد قاطع با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داد است، گفت: طی هماهنگی با دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

 

وی دربخش دیگری از سخنانش به قرار سنگین میلیاردی برای اراذل و اوباش در اراک خبر داد و افزود: افرادی که در منطقه فوتبال شهرستان اراک اقدام به اوباشگری می کردند، با قرار سنگین یک میلیارد ریالی روانه زندان شدند.


وی ادامه داد: طی ارائه گزارش هایی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیس 110 ، مبنی بر اینکه دو نفر در منطقه فوتبال شهرستان اراک، ضمن تهیه و توزیع مواد مخدر با عربده کشی و قدرت نمایی، باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی شده اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با تحقیقات صورت گرفته، محل اختفاء این دو نفر توسط ماموران شناسایی و برنامه ریزی لازم برای دستگیری این افراد آغاز شد.

 

سرهنگ عباسی گفت: در اقدامی غافلگیرانه، دو فرد مورد نظر در حالی که قصد فرار از دست ماموران را داشتند دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: متهمان در روند تحقیقات به بزه فوق معترف و بعد از معرفی به دستگاه قضایی با قرار سنگین روانه زندان شدند.


پایان پیام/

کد خبر 233650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha