تجهیز کتابخانه های کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی به کتاب

کتابخانه های کانونهای فرهنگی هنری جدید التاسیس مساجد آذربایجان شرقی در آستانه فرا رسیدن بیستمین سالگرد تاسیس ستاد عالی کانون های مساجد به به 18 هزار جلد کتاب تجهیز می شوند.

محمد هادی نیا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، با اعلام این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: در آستانه بیستمین سالگرد تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، 18 هزار جلد کتاب به کانون های فرهنگی هنری جدید التاسیس اهدا می شود.


محمد هادی نیا اعلام کرد: کتاب های اهدایی کتب عمومی بوده که به مناسبت بزرگداشت 18 اسفند با هدف تقویت بنیه علمی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و به منظور استفاده نسل نوجوان و جوان از کتاب ها ی مناسب علمی و دینی به کانون های فرهنگی هنری جدید التاسیس شهرستان های کلیبر، میانه، مراغه، شبستر و عجبشیر اهدا می شود.


وی افزود: ایجاد کتابخانه و قرائت خانه یکی از فعالیت های مهم و تاثیرگذار کانون های فرهنگی هنری می باشد که این کتابخانه ها به خصوص در مناطق روستایی و محروم از کارکرد مناسب و سازنده ای برخوردار بوده و همه ساله شاهد قبولی صدها نفر از اعضای این کتابخانه ها در آزمون ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستیم.


هادی نیا خاطرنشان کرد: فعالیت کتابخانه های مساجد در ساعات مختلف و حتی تا پاسی از شب به همراه تامین فضای امن و آرام باعث شده است، ساعات کاری کتابخانه و قرائتخانه ها به سه شیفت کاری صبح، بعدازظهر و بعداز نماز مغرب و عشاء افزایش یابد که امیدواریم بتوانیم با رفع مشکلات موجود و حمایت هرچه بیشتر مسئولین در گسترش کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه و قرائتخانه مسجدی موفق تر باشیم.


مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام کرد: در حال حاضر تعداد 265 کتابخانه و قرائتخانه در استان فعالیت دارند.


پایان پیام/ 

کد خبر 235401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha