خون استاد شهید شهریاری پرده از چهره کریه و ضدانسانی دشمنان این مملکت برداشت

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور استاد شهریاری این شهادت را پرده برداری از چهره کریه و ضدانسانی دشمنان این مملکت دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان،بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی امروز در پی ترور استاد شهید مجید شهریاری وترور نافرجام استاد بسیجی عباسی دوانی با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد .

 

در بخشی از این بیانیه آمده است:بار دیگر مستکبران و صهیونیست‌های جنایتکار عمق نفرت خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران نشان دادند. آنهایی که در روزهای آغازین انقلاب چهره‌های موجه و تاثیرگذار انقلاب را به شهادت می‌رساندند، این بار هم بعد از آن که در موضوع هسته‌ای ایستادگی ملت و نظام را در برابر زیاده خواهی‌های استکبار مشاهده کردند و در آستانه مذاکرات با گروه 1+5 به ترور دانشمندان و اساتید دانشگاهی روی آوردند تا به خیال خام خود جلوی پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان را در موضوع هسته‌ای بگیرند اما چه کوته فکرند این بازیچه های دست استکبار...

 

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به این مطلب که جوخه‌های ترور این‌بار قلب دانشگاه را هدف قرار دادند و دانشگاهیان را در داغ یکی از اساتید خود، به سوگ نشاندند، آورده است: خون شهید عزیز دکتر شهریاری یک‌بار دیگر پرده از چهره کریه و ضدانسانی دشمنان این مملکت برداشت و نشان داد داعیه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، تنها حربه‌ای برای منزوی کردن کشورهای مستقل و آزاده است.

 

ناکامی در ترور و مجروحیت دکتر عباسی و همسران شهید دکتر شهریاری و دکتر عباسی که عازم کلاس درس و آموختن علم به فرزندان این مرز و بوم بودند بار دیگر نشان داد که حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی کشور همراه با هزینه و زحمت و جان‌فشانی بوده و تا راه پیشرفت و تعالی ادامه دارد بایستی این هزینه‌ها را نیز به جان خرید.

 

در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است:دکتر شهریاری عمر پربرکت خود را در راه آرمان‌های بلند نظام گذراند و این شهید بزرگوار و فرهیخته از برجسته‌ترین اساتید دانشگاه شهید بهشتی بوده و شان و رتبه علمی ایشان مورد تایید تمامی دانشگاهیان است. این دانشمند بزرگوار خدمات شایان توجهی را به پیشرفت‌های بومی کشور و تربیت فرزندان این ملت انجام داده است و شاگردان زیادی از محضر ایشان بهره جسته‌اند. بدون شک شهادت ایشان ضایعه‌ای اسفبار می‌باشد اما مستکبران و سران صیهونیست بدانند که ما شاگردان ایشان، راه عزت و اقتدار را که از این استاد گرانقدرمان آموخته‌ایم، بی‌هیچ کم و کاستی ادامه خواهیم داد. چه زیبا فرمود حضرت روح‌الله که "بکشید ما را نیرومند تر خواهیم شد "


شهید دکتر مجید شهریاری دیروز با جهاد علمی و امروز با خون پاک و مطهرش دو پیام به بازماندگان و همکاران خود داد، یکی آنکه پیشرفت و توسعه کشور نیازمند تلاش بی‌وقفه و مجاهدت علمی در عرصه‌هایی است که دشمن سعی دارد آنها را در انحصار خود قرار دهد و دیگر آنکه دشمنان سربلندی و پیشرفت ایران عزیز، مدعیان به اصطلاح حقوق بشر و مبارزه با تروریسم و قدرت‌های زورگو و ظالم برای جلوگیری از استقلال ملت‌ها همچنان نخبه‌کشی و هدف قرار دادن دانشمندان و نوادر کشورها را در برنامه‌های خود دارند.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در بخش دیگری از این بیانیه با بیان این مطلب که آن شهید با تلاش علمی خود شاگردان بسیاری را تربیت کرد که قطعا راه علمی او را ادامه خواهند داد،آورده است: جامعه علمی کشور و ملت ایران به وجود چنین استاد فرهیخته و مبرز و چنین فرزندان بزرگ و برنایی افتخار می‌کند. شهید شهریاری در درس و بحث و کرسی خود، دانشگاه شهید بزرگوار بهشتی را به مدرسه عشق به دین و میهن و مستعد ساختن ایرانی آباد و مستقل تبدیل کرده بود و فوران خون این استاد مظلوم و مبرز، عزم شاگردان و دانشجویان و نخبگان علمی کشور را برای رساندن ایران به قله‌های علم و فناوری جزم‌تر و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

 

در بخش پایانی این بیانیه آمده است:شهادت این استاد فداکار و افتخار جامعه علمی کشور، انسان متعهد، مومن و ولایی که زندگی خود را وقف علم و پیشرفت کشور کرده بود، به محضر مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)، به مسئولان و دلسوزان نظام اسلامی و ملت ایران و به خصوص جامعه علمی و دانشگاهی کشور و اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تبریک و تسلیت عرض کرده برای آن شهید والامقام، از خداوند متعال علو درجات و حشر با شهدای کربلا را مسئلت داریم.


پایان پیام/
 

کد خبر 2357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha