برای رفع مشکل آب یزد تدبیر مناسبی اتخاذ شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه آب مشکل جدی این استان است بر اتخاذ تدبیری مناسب برای رفع این مشکل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در نشست بررسی مساله آب استان با بیان اهمیت فرهنگ سازی موضوعات مختلف در جامعه گفت: در خصوص مساله انتقال آب به یزد نیز باید فرهنگ سازی شود تا شاهد برخی اقداماتی که مورد سوء استفاده دشمن قرار می گیرد، نباشیم.


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه آب مشکل جدی این استان است بر اتخاذ تدبیری مناسب برای رفع این مشکل تاکید کرد.

آیت الله ناصری همچنین با بیان اینکه مردم شرق اصفهان نیز با مشکل کم آبی و خشکسالی مواجه هستند افزود: باید برای رفع مشکلات این مناطق اقداماتی صورت پذیرد.

 

امام جمعه یزد همچنین در این نشست از تلاش شبانه روزی استاندار و مسئولین برای حل بحران آب قدردانی کرد.

محمد رضا فلاح زاده، استاندار یزد نیز در این نشست از نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولانی که در این مدت با تلاش خود سعی در حل این بحران داشته اند، قدردانی کرد.

فلاح زاده گزارشی از بازدید خود از خط انتقال آب به یزد ارائه کرد و افزود: در این مدت 140 نفر بصورت سه شیفت و شبانه روزی نسبت به اصلاح و راه اندازی مجدد خط فعالیت می کردند.

وی گفت: برای حل این مساله جلسات متعددی با مسئولان کشور و همچنین جلسات هم اندیشی در داخل استان برگزار شد و به خواست خداوند، بحران مدیریت شده است.

محاسبه قبوض آب مردم استان در مدت قطع آب انتقالی با احتساب مصرف آب چاه، تشکیل هیئت مدیریت آب انتقالی به یزد و .....بخشی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
 

 

 

پایان پیام/
 

 

کد خبر 235851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha