اولویت ما سلامتی امام صدر و دو همراهشان است

شیخ حسن یعقوب، فرزند شیخ محمد یعقوب به السفیر، گفت: اولویت ما حفظ سلامت امام موسی صدر و دو همراهش و زنده بازگرداندن آنان از لیبی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، نویسنده روزنامه السفیر، نوشت: رئیس جنبش امل لبنان، نبیه بری، سید حسن نصرالله، نایب رئیس مجلس اعلای شیعه لبنان، شیخ عبدالامیر قبلان، به همراه خانواده‌های ربوده شدگان و دوستداران و علاقه‌مندان امام صدر، با کمک نهادهای اطلاعاتی، امنیت و قضایی و رسمی، پی‌گیر قضیه امام موسی صدر و دو همراه ایشان است.

 

در ادامه یادداشت داود رمال، در السفیر آمده است: این گروه در پی آن است که در حوادث لیبی و قتل عام شدن مردم توسط قذافی جان امام صدر و همراهانشان به خطر نیفتد و این تلاش‌ها در آرامش و به دور از هیاهوی رسانه‌ای و با بسیج تمام امکانات در حال اجراست.

 

بنا بر این گزارش، شیخ حسن یعقوب، فرزند شیخ محمد یعقوب، یکی از همراهان ربوده شده امام موسی صدر، به السفیر گفته است: اولویت ما زنده بازگرداندن و حفظ سلامت ربوده شدگان است.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، وی افزوده است: باید از هر حرکتی که جان آنها را به خطر اندازد، پرهیز کرد.

 

سید حسن یعقوب گفته است: این مسئله باید در اولویت همه تلاش‌ها و پیگیری‌ها قرار گیرد تا هرچه سریعتر امام و همراهانشان سالم به وطن باز گردند.
 

پایان پیام/

کد خبر 23645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha