تجهیز و آماده سازی تفرجگاه ها، مساجد و نمازخانه های گلستان

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گلستان گفت: همزمان با ایام نوروز و حضور گردشگران و مسافران نوروزی در این استان، تفرجگاه ها و پارک های جنگلی، مساجد و نمازخانه های گلستان تجهیز و آماده سازی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، قربان عباسی، دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گلستان گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال تلاش شده تا تفرجگاه ها و پارک های جنگلی استان با تجهیز سرویس های بهداشتی و ایجاد زیر ساخت های مناسب گردشگری از جمله ایجاد آلاچیق ها و سکوهای استراحت، آبخوری ها و روشنایی ها و نمازخانه ها، رفاه لازم جهت گردشگران را مهیا کنند.


وی افزود: نظارت لازم بر وضعیت بهداشتی این اماکن در ایام نوروز وجود دارد و بخش عمده ای از تفرجگاه های این استان با زیرساخت های خود پذیرای گردشگران است.


عباسی، تعداد سرویس های بهداشتی فعال در سطح استان گلستان در ایام نوروز امسال را 55 باب ذکر کرد و ادامه داد: تعداد مکان های اقامه نماز برای مسافران(فضای موقت) در سطح استان 25 باب و تعداد حمام عمومی فعال دراین ایام نیز 25 باب است.


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان اظهارداشت: در ایام نوروزجهت پذیرایی رایگان از مسافران در سطح استان گلستان نیز 25 ایستگاه صلواتی برپا می شود و خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه خواهد داد.
 

عباسی اظهار امیدواری کرد: با ارائه خدمات مطلوب وشایسته به گردشگران و مسافران نوروزی، رضایت لازم حاصل شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 236678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha