پیشنهاد ساخت مسکن مهر ویلایی در 2 شهر خراسان جنوبی

مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از ارائه پیشنهاد ساخت مسکن مهر ویلایی در 2 شهر شوسف نهبندان و ارسک بشرویه به وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی کاظمی، مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دیروز بعد از ظهر (24 اسفند) در جلسه شورای اسلامی استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از زمین و بهره وری بالاتر، دولت تغییر ساخت منازل ویلایی به سمت آپارتمانی را در قالب ساخت مسکن مهر در دستور کار قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه در شهرها بالای 25 هزار نفر ساخت مسکن مهر چهار و سه طبقه است، تصریح کرد: به دلیل گستردگی زمین اراضی که به عنوان سایت مسکن مهر به شهر ارسک بشرویه و شوسف نهبندان الحاق شده است ساخت مسکن ویلایی در این 2 شهر به وزارت کشور پیشنهاد شده است.

 

غلامرضا خالقی، نماینده قاین در شورای اسلامی استان خراسان جنوبی، نیز خواستار تامین زمین برای نهادهای دولتی و دستگاه های اجرایی در این شهرستان شد.

 

عباس جعفر زاده، نماینده بشرویه در شورای اسلامی استان خراسان جنوبی، نیز با اشاره به زمین حفره در این شهرستان بیان داشت: علی رغم دسترسی آسان خدمات شرکت های خدماتی(آب ،برق،گاز و..) این زمین همچنان بلاتکلیف است.

 

اظهارکرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری در صورت الحاق این زمین ها به محدوده شهر آمادگی تامین از سهم شهرداری زمین مسکن مهر و نیز زمین ادارات را دارد.

 

جعفر زاده ادامه داد: از طرفی زمین پیش بینی شده برای بیمارستان و مسکن مهر توسط مسئولان هزینه های سنگینی برای شرکت های خدمات رسان و نیز عبور از کمر بندی شهر به همراه دارد.

 

وی یاد آورشد: همکاری و همراهی شورا های اسلامی شهر وشهرداری و ادارات مسکن کمک بزرگی به حل مشکل مسکن در شهر ها می کند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 238172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha