تخریب‌ها مهمترین مشکل در حوزه تبلیغات انتخاباتی است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات در حوزه تبلیغات انتخاباتی تخریب‌ها و دور شدن از اصل موضوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، صادق محصولی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری شب گذشته(24اسفند) در همایش منطقه‌ای استان‌های خراسان‌شمالی، رضوی و جنوبی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با عنوان بصیرت و پایداری در محل حسینیه نصرت مشهد اظهارداشت: ائتلاف‌هایی چون 1+2 توسط جریان راه‌‌اندازی شده و در نهایت شاهد خواهیم بود که همین جریان‌ها به نفع این اشخاص کناره گرفته و این در مقابل ادعای مبتنی بر دخالت نداشتن جریان در این ائتلاف است.

 

وی با بیان اینکه در جریان انتخابات بعضاً شاهد رفتارها و حرکاتی از برخی اصولگرایان هستیم که مطابق با شاخص‌های اصولگرایی نیست، گفت: در قالب انتخابات نباید شرکت سهامی خاص قدرت راه انداخت، حرکت و خدمت باید در راه خدا باشد.

 

وی تصریح کرد: باید کاندیدای اصلح را روی کار بیاوریم، در حوزه تبلیغات انتخاباتی یکی از مهم‌ترین مشکلات تخریب‌ها و دور شدن از اصل موضوع است.

 

محصولی با بیان اینکه در جریان انتخابات با عنوان اصولگرا باید مقتدرانه و با صداقت اظهار نظر کرد، افزود: ائتلاف 1+2 از سویی اعلام می‌کند که مسئولیت وحدت اصولگرایان را بر عهده دارد؛ از سوی دیگر ادعا می‌کند که این وظیفه را شورای ائتلاف بر دوش آنان نهاده و این تعارضات به دور از شاخص‌های اصولگرایی است.


محصولی با اشاره به بررسی جبهه پایداری در معرفی نامزدهای خود اذعان داشت: در مرحله نخست از میان 70 نفر، 35 نفر را بررسی کرده و 200 شاخص را برای گزینش نامزد اصلح تعریف کرده‌ایم.

 

وی با تأکید براینکه باید براساس منویات مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات گام برداشت، اظهار داشت: نه تنها جبهه پایداری و اصولگرایان؛ بلکه همه و همه باید در مسیر انتخابات براساس منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.


محصولی با اشاره به اینکه با هر شخص و جریانی که مطابق با منویات مقام معظم رهبری حرکت کند، موافق و با مخالفان ولایت فقیه، مخالفت شدید داریم، گفت: برخی معتقدند که جبهه پایداری در روند فعالیت خود کندروی داشته است، اما به صراحت اعلام می‌کنیم که این کندروی نبوده؛ بلکه در انتظار استماع بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 92 هستیم تا براساس آن طرح و برنامه‌ریزی کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 238178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha