جامعه بیش از این پذیرش ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجلس خبرگان را ندارد

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در برابر فتنه سال گذشته موضع‌گیری روشنی نداشتند، گفت: جامعه بیش از این پذیرش ریاست وی بر مجلس خبرگان رهبری را ندارد.



حجت‌الاسلام محمدعلی بزرگواری، نماینده کهگیلیویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام آمادگی آیت‌الله مهدوی کنی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری به خبرنگار شبستان گفت: با موضع‌گیری‌هایی که هاشمی رفسنجانی مخصوصا در طول بیش از یک سال اخیر در جریان فتنه داشته است وی به عنوان عقبه فتنه و حامی فتنه‌گران بوده است.

وی اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی تاکنون نتوانسته است موضع روشنی در برابر فتنه‌گران بگیرد به جز آخرین موضع‌گیری‌اش که آنهم بسیار دوپهلو و مبهم بود.

حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان اینکه جامعه پیش از این پذیرش ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجلس خبرگان را ندارد، گفت: این رسالت بر عهده نمایندگان مجلس خبرگان است که تغییری در هیئت‌رییسه مجلس خبرگان و به ویژه شخص رییس آن در انتخابات جدید بدهند.

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی اگر زمینه را برای رأی آوردن خود نبیند در انتخابات شرکت نمی‌کند، یادآور شد: احتمال اینکه وی کاندیدا نشود خیلی زیاد است ولی از آن طرف افرادی نیز همانند حسن روحانی و ناطق‌نوری برای ریاست وی رایزنی می‌کنند.

حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان اینکه اگر فضا رقابتی شود هاشمی رفسنجانی رأی نمی‌آورد، تصریح کرد: بیش از 50 نفر از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری تاکنون از آیت‌الله مهدوی کنی حمایت کرده‌اند و قطعا وی رأی می‌آورد.

پایان پیام/
 

کد خبر 24011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha