تردد بیش از 3 میلیون و 800 هزار دستگاه خودرو در محورهای خراسان شمالی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی از تردد 3 میلیون و 821 هزار وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان در طول اجرای طرح نوروزی خبر داد.

سعید سبحانی، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بجنورد گفت: همزمان با اجرای طرح نوروزی تعداد 3 میلیون و 821 هزار دستگاه وسیله نقلیه از سطح محورهای این استان تردد داشته است.
 

وی با اشاره به رشد 15 درصدی این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: از این تعداد 13 درصد شامل وسائل نقلیه سنگین و 87 درصد وسائل نقلیه سبک بوده است.
 

وی تعداد وسائل نقلیه وارد شده به استان را 599 هزار و 500 دستگاه و تعداد وسائل نقلیه خارج شده را 594 هزار دستگاه ذکر کرد و اظهار داشت: مابقی وسائل نقلیه نیز در داخل شهرستان های استان تردد داشته اند.
 

سبحانی پرتردد ترین محورهای استان را بجنورد به شیروان، فاروج به قوچان و بجنورد به آشخانه و کم ترددترین محورها را گرمه به سه راهی چمن بید، گرمه به میامی و محور سنخواست در سه راهی ایرج دانست.
 

وی تصریح کرد: ساعات اوج ترافیک در این مدت از 8 الی 10 صبح و 16 تا 20 بوده است.
 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان یادآور شد: همزمان با اجرای این طرح تعداد 60 نفر روز از پرسنل این سازمان در تمامی دفاتر نظارت بر خدمات مسافری فعال در کل شهرستان های استان شکایات و پیشنهادات را دریافت می کردند.
 

وی همچنین از توزیع 60 هزار فرم نظر سنجی، 2 هزار نقشه ایران و استان، 9 هزار نسخه بروشور حقوق مسافر، 5 هزار نسخه بروشور پست جواب قبول و 2 هزار پیک بهاری و ارسال 6 هزار پیامک به مسافران، رانندگان و شرکت های حمل و نقل به عنوان مهمترین فعالیت های این سازمان در زمان اجرای این طرح ذکر کرد.
 

لازم به ذکر است طرح نوروزی از تاریخ 24 اسفند 91 تا 16 فروردین 92 در سطح کشور به اجرا در آمد.
 

پایان پیام/

کد خبر 241219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha