دانشگاهیان تهرانی در مسجد دانشگاه شهید بهشتی تجمع می کنند

دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی و صنعتی امیرکبیر در محکومیت ترور 2 استاد دانشگاه شهید بهشتی امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در این دانشگاه تجمع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه شهید بهشتی امروز پس از نماز ظهر و عصردر محکومیت ترور 2 استاد دانشگاه شهید بهشتی در مقابل مسجد این دانشگاه تجمع می‌کنند.
 

یادآور می شود: به همین مناسبت جامعه دانشگاهی و هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی تهران با انتشار اطلاعیه ای ازهمه استادان، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه خواست تا امروز یکصدا و متحد در میدان مرکزی دانشگاه تجمع نموده و انزجار خود را از این اقدام مذبوحانه تروریسم نشان دهند.
 

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:به دنبال ترور ناجوانمردانه دو تن از استادان فرهیخته دانشگاه شهید بهشتی و خانواده آنان به دست ایادی استکبار جهانی که متاسفانه منجر به شهادت استاد دکتر مجید شهریاری و مجروح شدن آقای دکتر عباسی و همسران دو استاد گرانقدر گردید، جامعه دانشگاه شهید بهشتی این اقدام مذبوحانه را که بدون شک موجب پایمردی بیشتر قاطبه دانشگاهیان در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی خواهد گردید و توسعه استقلال علمی و فنی کشور را در عرصه های مختلف علم و دانش به دنبال خواهد داشت، شدیداً محکوم می نماید.
 

جامعه دانشگاهی و هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی تهران در پایان این بیانیه آورده است:استادان، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه یکصدا و متحد، روز سه شنبه 9آذربعد از نماز ظهر و عصر در میدان مرکزی دانشگاه تجمع نموده و صدای محکومیت این حرکت ددمنشانه را به گوش جهانیان خواهند رساند. باشد تا منادیان حقوق بشر، به هوش آیند و صدای رسای مظلومیت و حق طلبی جامعه دانشگاهی را در پاسداشت حریم علم درخدمت انسانیت به گوش جان بشنوند.به پاس حرمت خون شهید دکتر مجید شهریاری و پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، کلیه دانشگاهیان را به شرکت در تجمع عظیم دانشگاه شهید بهشتی دعوت می نماییم.
 

گفتنی است : استاد شهید مجید شهریاری سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را نیز داشته است.
 

پایان پیام/


 


 

 

 

کد خبر 2413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha