امداد رسانی هلال احمر خراسان شمالی به 220 مورد حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از انجام عملیات امداد و نجات در 220 مورد حادثه همزمان با اجرای طرح نوروزی در این استان خبر داد.

حامد سجادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بجنورد، گفت: همزمان با اجرای طرح نوروزی در این استان به 220 مورد حادثه توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شده است. 

 

وی افزود: در این مدت  هزار و 991 نفر دچار حادثه شدند که توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 39 نفر در برف و کولاک، 433 نفر در حوادث جاده ای، 26 نفر آسیب دیدگان در حوادث شهری و هزارو 468 نفر متاثرین از سایر حوادث بودند که نسبت به آنان به صورت حضوری امدادرسانی صورت گرفت.
 

وی تصریح کرد: در مدت اجرای طرح نوروزی، نجات یافتگان از حوادث جاده ای 147 نفر، انتقال به بیمارستان 86 مورد و انتقال به بیمارستان از حوادث شهری نیز 8 نفر بوده و 61 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.
 

سجادی ادامه داد: همچنین در این مدت 465 نفر اسکان داده شدند که از این تعداد 27 نفر مربوط به برف و کولاک، 17 نفر حادثه دیدگان جاده ای و 421 نفر نیز اسکان موردی و موقت یافته اند.
 

وی یادآو شد: در این مدت 45 بسته زیستی و 17 بسته مواد غذایی نیز توسط امدادگران در بین آسیب دیدگان توزیع شد.

 

سجادی خاطرنشان کرد: در عملیات های یاد شده 255 تیم اعزامی امدادی به استعداد 789 نفرروز امدادگر با بکارگیری آمبولانس و تجهیزات امدادی اعزام شده اند که میانگین زمان حضور آنان در صحنه عملیات حوادث جاده ای ( از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ) 5 دقیقه و 57 ثانیه و میانگین زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان، 35 دقیقه و 33 ثانیه بوده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 241656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha