هلال احمر آستارا به بیش از 80 هزار مسافر نوروزی خدمات ارائه داد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا اعلام کرد: درطرح نوروزی سال 92، امداد گران جمعیت هلال احمر این شهرستان به 80هزار و 472 مسافر نوروزی خدمات ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حسین خورشیدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا، امروز (19 فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های راهنمایی مسافران نوروزی و امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی امسال، اظهار کرد: با اجری طرح امداد و نجات جاده‌ای و راهنمایی مسافران نوروزی از 24 اسفند تا 14 فروردین، امدادگران و جوانان هلال احمر شهرستان به 80 هزار و 472 نفر خدمات ارائه دادند.


وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی تعداد 122 نفر از کسانی که دچار حادثه شده بودند از خدمات امداد و نجات و کمک‌های اولیه و نیز 80هزار و 350 نفر از خدمات راهنمایی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر آستارا بهره‌مند شدند.


رئیس جمعیت هلال احمر آستارا، با بیان اینکه در مدت مذکور چهار هزار و 863 نفر به نمازخانه‌های هلال احمر مراجعه کردند، گفت: در طرح نوروزی امسال 372 هزار و 300 نسخه انواع بروشور، نقشه، محصولات فرهنگی به همراه بسته کیف امداد کمک‌های اولیه بین مسافران و مراجعه‎کنندگان توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: در اجرای طرح نوروزی همچنین امدادگران جمعیت هلال احمر آستارا در قالب طرح سحاب( راهنمایی با دوچرخه) به 140 نفر از مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.

 

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی یک هزار و 310 نفر به چادرهای دوستدار کودک مراجعه کردند، اظهار کرد: در مدت مذکور 300 نفر نیز به ایستگاه سلامت هلال احمر شهرستان مراجعه کردند.


خورشیدی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز سال 92، بیان کرد: جمعیت هلال احمر آستارا در ایام تعطیلات نوروزی با استقرار 40 نفر از امدادگران جوان در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و 33 نفر از خواهران و برادران در پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی به مسافرین نوروزی خدمات ارئه داد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 242082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha