فتنه به خاطر کروبی و موسوی و خاتمی و فرندان هاشمی شکل گرفت

احمدی:فتنه بزرگی از سوی اسراییل، انگلیس، آمریکا و عوامل و عناصر سست و بی‌ریشه‌شان همانند کروبی، موسوی و خاتمی و فرزندان هاشمی با حمایت هاشمی رفسنجانی شکل گرفت.

محمود احمدی‌بیغش، نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری به خبرنگار شبستان گفت: به دنبال جریاناتی که از 20 ماه قبل در کشورمان به وجود آمد یک فتنه بزرگی از سوی اسراییل، انگلیس، آمریکا و عوامل و عناصر سست و بی‌ریشه‌شان همانند کروبی، موسوی و خاتمی و فرزندان هاشمی با حمایت هاشمی رفسنجانی شکل گرفت.

وی اظهار کرد: شاید خدا خواست که چهره برخی افراد در این فتنه مشخص شود و مردم روی مدیریت هاشمی رفسنجانی به این نکته برسند که وی صلاحیت ندارد.

بیغش تصریح کرد: علت اینکه مردم هاشمی را فاقد صلاحیت می‌دانند این است که وی در برابر جریان فتنه که در سال گذشته شکل گرفت موضع‌گیری خاصی نکرد و در مواقع مختلف موضع‌گیری‌هایی کرد که بیشتر در راستای اهداف دشمنان و فتنه‌گران بود.

وی تصریح کرد: قطعا نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با بصیرت کامل این موضوعات را رصد کرده‌اند و به شخصیت فرهیخته، مجتهد و عالمی همانند آیت‌الله مهدوی کنی و یا هر کس دیگری که مصلحت بدانند رأی می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به کسانی که خط قرمزها حفظ نکرده‌اند و حامی مقام معظم رهبری نبوده‌اند، رأی نمی‌دهند.

این نماینده اصولگرای مجلس یادآور شد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری قطعا به کسی رأ‌ی می‌دهند که مردم با وی موافق باشند زیرا نظر آنان از نظر مردم جدا نیست.

وی ادامه داد: هاشمی رفسنجانی شخصی است که دیگر توصیه‌های امام (ره) شامل حالش نمی‌شود گرچه وی در گذشته شاید خدماتی داشته باشد اما چون در این 20 ماهه موضع‌گیری روشنی در برابر فتنه نداشته است پس ما نمی‌توانیم بگوییم کارنامه وی درخشان است.

بیغش با بیان اینکه ملاک امروز و حال افراد است، گفت: می‌بینیم که در گذشته و حتی در صدر اسلام نیز کسانی برای دین اسلام مجاهدت‌های فراوانی کرده‌اند که از آن جمله عبدالله بن زبیر بود که یکی از یاران باوفای پیامبر بود اما در زمان فتنه علی ابن ابیطالب را تنها گذاشت و وی در حال حاضر یکی از منفورترین افراد در بین ما شیعیان است.

وی بیان کرد: سوابق گذشته افراد در صورتی همیشه ماندگار خواهد بود که امروز نیز آن را ادامه دهند ولی می‌بینیم در مورد هاشمی رفسنجانی حرکاتش باعث شادی آمریکا، انگلیسی‌ها و رژیم صهیونیستی شده است.

پایان پیام/
 

کد خبر 24268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha