کاهش 53 درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون شهری در گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از کاهش 53 درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون شهری در طرح نوروزی 92 در این استان خبر داد.

سرهنگ سید تقی امینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در مصاحبه با خبرنگار شبستان گفت: در طرح نوروزی 92 در معابر درون شهری استان 139 فقره تصادف به وقوع پیوسته است که از این تعداد 6 فقره آن فوتی بوده است که در مقایسه با تصادفات فوتی در مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش داشته است.


وی اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان از 25 اسفند 91با استقرار433 نفر نیروی پیاده،52 تیم گشت خودرویی و 50 گشت موتورسوار نظم و امنیت ترافیکی در سطح معابر استان را عهده‎دار بود.

 

سرهنگ امینی تصریح کرد: همه این اقدامات و تلاش‌ها موجب کاهش53 درصدی متوفیان تصادفات درون شهری در ایام نوروز شده است.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به خطرات بی‌توجهی به قوانین گفت: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان با وسایل نقلیه متخلف اعم از خودرو و موتورسیکلت که به قوانین بی توجهی داشتند برخورد کرد.

 

وی ادامه داد: در این مدت 2 هزار و 808 وسیله نقلیه متوقف شده و 62 هزار و 129 وسیله نقلیه نیز توسط پلیس اعمال قانون شدند.


سرهنگ امینی در پایان با تأکید بر مشارکت و همیاری مردم در برقراری امنیت ترافیکی معابر تصریح کرد: بی شک حضور مردم در کنار پلیس و اطاعت‎پذیری آنان از قوانین یکی از مهمترین عوامل موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‌هاست.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 242720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha