برگزاری جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی یاسوج

دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی درفرهنگ رضوی از 20 تا 23 شهریور ماه سال جاری به میزبانی کهگیلویه وبویراحمد در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی با اعلام این خبر به شبستان گفت: جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به مدت 11 سال در سراسر کشور به صورت همزمان در دهه کرامت برگزار می شود و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز شش سال است که بدون وقفه وارد این مجموعه جشنواره ها شده است.

مهدی ابدالی افزود: استان ما در طول این شش سال سه جشنواره عکاسی، خاطره نویسی و سفرنامه نویسی را با موفقیت برگزار کرده و اینک دوسال است که آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی را برگزار می کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد افزود : در سال جاری سعی کردیم که فراخوان این جشنواره ملی را زودتر از سالهای گذشته و با استفاده از تمام ظرفیت های تبلیغاتی و رسانه ای منتشر کنیم.

وی عنوان کرد: بر همین اساس این فراخوان هم اکنون از پایگاه های اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل دریافت و مشاهده است.

گفتنی است، دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی از تاریخ 20 تا 23 شهریورماه سال جاری در شهر یاسوج و به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 244994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha