اسلام تجلی کامل حقوق بشر در دنیای امروز است

استاندار یزد با اشاره به جامعیت اسلام گفت: اسلام با در نظر گرفتن حقوق اقشار مختلف جامعه تجلی کامل حقوق بشر در دنیای امروز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمدرضا فلاح زاده، استاندار یزد امروز( 12 اسفند) در پنجمین همایش سراسری بخشداران، دهیاران و شرکت های تعاونی استان یزد با اشاره به جامعیت دین مبین اسلام در رعایت حقوق بشر خاطرنشان ساخت: اسلام با در نظر گرفتن حقوق اقشار مختلف جامعه در روابط فردی و اجتماعی، تجلی کامل حقوق بشر در دنیای امروز است.
 

وی افزود: دین اسلام دین کامل و دین زندگی است و حضرت امام خمینی(ره) در این خصوص فرموده اند: فقه، تئوری واقعی وکامل اداره انسان از گهواره تا گور است.
 

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کوتاه بودن عمر انسان، دوران زندگی و کم بودن فرصت مسئولیت و خدمتگزاری به جامعه اسلامی تصریح کرد: هنگاهمی که موقعیت خدمتگزاری برای مسئولین فراهم می شود و خداوند متعال این توفیق را شامل حال افراد می کند باید قدر این لحظات را دانست و با خدمت به مردم، رضایت خداوند متعال را کسب نمود.
 

وی در ادامه با بیان مطالبی در خصوص فعالیت و اقدامات دهیاران سراسر استان گفت: قانون هدفمند کردن یارانه ها با پشتیبانی و حمایت های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و جدیت دولت و مسئولین استانی اجرا شد.
 

فلاح زاده با تاکید بر اجرای ادامه روند هدفمند کردن یارانه با جدیت بیشتر مسئولین افزود: باید فرهنگ صرفه جویی در جامعه ترویج شده و نحوه مصرف انرژی در زندگی مردم تغییر کند.
 

عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و فرا رسیدن سال جدید بر استقبال مردم و مسافران نوروزی در سراسر استان، نظافت عمومی جاده ها و اماکن عمومی و ارائه خدمات جاده ای به ویژه در مناطق پر تردد و مکان های گردشگری و میراث فرهنگی استان تاکید کرد.
 

به گزارش روابط عمومی استاندار یزد، وی در ادامه دید و بازدید اقوام و صله ارحام، توجه به نظافت و خانه تکانی و مسافرت های تفریحی و زیارتی مردم در این ایام را مطابق با توجهات و تاکیدات دین اسلام عنوان کرد.
 

استاندار یزد ضمن اشاره به اقدامات موثر و ارزشمندی که با همکاری دهیاران و بخشداران در استان شکل گرفته از دریافت کد اجرایی برخی از دهیاری های استان خبر داد و بر مطالعه قانون برنامه پنجم توسعه کشور به منظور آشنایی ظرفیت های قانونی برای خدمتگزاری به مردم تاکید کرد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 24563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha