آغاز زندگی مشترک 11 مددجوی کمیته امداد زنجان با حمایت مردم خیر زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان گفت: با کمک مردم خیر زنجان زندگی مشترک 11 جوان تحت حمایت کمیته امداد زنجان آغازشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان گفت: سوق دادن مصادیق نیکوکاری به سمت ازدواج جوانان یکی از اقدامات پسندیده ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از جوانان به علت نداشتن امکانات مالی نمی‌توانند ازدواج کنند، گفت: باید با همیاری خیرین و نیکوکاران زمینه برای ازدواج جوانان فراهم شود، تا از بالا رفتن سن ازدواج جلوگیری شود.


وی در ادامه با بیان اینکه مردم نیکوکار زنجان همواره در امر خیر پیشقدم و پیشگام هستند، اضافه کرد: اخیرا 79 میلیون و 500 هزار ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی پرداخت شد.
 

پناهی با اشاره به اینکه این مبلغ به هشت نوعروس و سه تازه داماد در شرف ازدواج پرداخت شد، افزود: این مبلغ از محل کمک‌های مردمی به این تعداد مددجو پرداخت شد.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، وی در ادامه با اشاره به پایداری ازدواج هایی مددجویی گفت: خوشبختانه به علت برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج و همچنین آگاه‌سازی که در بین مددجویان صورت می گیرد، میزان و درصد طلاق در بین خانواده‌های تحت حمایت بسیار پایین و حتی کمتر از یک درصد است.
 

پایان پیام/

کد خبر 245675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha