هدفمندکردن یارانه ها، حرکتی برای رسیدن به اقتصادی پویا وکارآمد است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، هدفمند کردن یارانه ها را حرکتی برای رسیدن به اقتصادی پویا و کارآمد عنوان کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، قانون هدفمندسازی یارانه ها را موتور محرک اقتصادی کشور عنوان کرد و به خبرنگار شبستان در قزوین گفت: هدفمندسازی یارانه ها یک نقشه راه برای رسیدن به توسعه رشد اجتماعی و اقتصادی کشور است.


وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها، امکان صادرات نفت افزایش می یابد که این امر سبب تحول جدی می شود.

 

نماینده مردم قزوین، الوند و آبیک در مجلس شورای اسلامی، افزود: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها سبب کاهش شکاف های اجتماعی می شود بنابراین از مردمی که از سطح رفاهی بالایی برخوردار هستند می خواهیم که یارانه هایشان را خذف کنند، تا قشر محروم جامعه بیشتر بهره ببرند.


حجت الاسلام ابوترابی فرد، بن بست رشد و توسعه اقتصادی کشور، رویارویی با چالش های جدی در این زمینه، انباشت یارانه ها، انباشت مصرف بدون امکان تامین یارانه های مورد نیاز در سال های آینده بدون امکان تامین کالاهای مورد نیاز برای مصرف متراکم رو به ازدیاد بود که در روند مدیریت اقتصادی کشور در گذشته وجود داشت که با اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها، بلندترین گام برای تحول گسترده وعمیق در رشد و توسعه اقتصادی کشور برداشته شد.


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: با اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها، میزان مصرف در کشور و عرضه کالاها، تغییر معناداری پیدا کرده است.


حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها برای رسیدن به نقطه مطلوب فراز و نشیب هایی دارد که مسئولان باید از تمام توانشان برای موفقیت این طرح استفاده کنند.


پایان پیام /

کد خبر 24784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha