افتتاح نمازخانه پردیس شهید باهنر با حضور آیت الله دری

نمازخانه پردیش شهید با هنر دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، امروز ‌(9 اردیبهشت) با حضور آیت الله دری نجف آبادی و محبی نیا٬ رییس دانشگاه فرهنگیان کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این مراسم که به مناسبت هفته معلم برگزار شد٬ ضمن تبریک به فرهنگیان و معلمان آینده که در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند٬ گفت: شما عزیزان باید ادامه دهنده راه شهید مطهری باشید و در راستای عملیاتی کردن اندیشه های این شهید بزرگوار بکوشید.


وی با بیان اینکه دفاع از حق و حقیقت و مبارزه با مخالفان دین مبین اسلام عامل شهادت شهید مطهری بود٬ خاطر نشان کرد: ایشان در دوران زندگی و در زمان حیات پر برکت خود همواره تلاش های چشمگیری برای تعلیم و آموزش و همچنین پاسخ به شبهات افراد به ویژه دانشجویان داشتند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ارزش و اهمیت شغل معلمی، گفت: هدایت و تربیت صحیح یک انسان برابر با زنده کردن همه افراد جامعه می باشد و معلمان نیز باید در راستای هدایت صحیح انسان ها تلاش کنند.

 

امام جمعه اراک٬ مهمترین وظیفه نظام تعلیم و تربیت را پرورش انسان های صالح و شایسته دانست، و اضافه کرد: آموزش و پرورش باید دانش آموزانی ایثارگر، خوداتکا و مبارز تربیت کند تا دشمنان به خود اجازه دست درازی و چنگ اندازی به ارزش های این مرزو بوم را به خود ندهند.

 

وی با بیان اینکه معلمان باید برای انجام هر چه مطلوبتر رسالت خود بیانات راهگشای مقام معظم رهبری را سرلوحه کارشان و زندگی خود قرار دهند٬ افزود: رهبر انقلاب اسلامی همواره با تیز بینی و تیز هوشی خود توطئه ها و دسیسه های دشمنان را به ما گوشزد می کند.


امام جمعه اراک همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: معلمان باید در دانش آموزان را برای حضور در این حماسه سیاسی آگاه کرده و با شرکت گسترده خود شعور سیاسی ملت ایران را به جهانیان به ویژه دشمنان نشان دهند.


پایان پیام/
 

کد خبر 248616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha