95 معلم نمونه شهرستان بجنورد تقدیر شدند

مراسم تقدیر از 95 معلم نمونه شهرستان بجنورد به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، محمدحسین نژادحسین، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع انسانی استاندارخراسان شمالی در این مراسم که امروز (14 اردیبهشت) در محل تالار حافظ بجنورد برگزار شد، از معلمان به عنوان الگوی تمام جامعه یاد کرد و گفت: در این میان، معلمان نمونه و شهید الگوی اولای جامعه محسوب می شوند.
 

وی با بیان اینکه شغل معلمی به هیچ وجه قابل مقایسه با بقیه شغل ها نیست، افزود: این شغل از تاثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر اقشار برخوردار است.
 

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مهمترین راه دست یابی به اصلاح سبک زندگی و اجرای مطالبات رهبری و رسیدن به آرمان های نظام است.
 

فرماندار بجنورد نیز در این مراسم با اشاره به قرار گرفتن خراسان شمالی در بین 10 استان برتر کشور، تصریح کرد: در راستای انتخاب معلم نمونه بیش از 600 پرونده در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 330 پرونده به دبیرخانه ستاد رسید.
 

دکتر پاکمهر خاطرنشان کرد: در بررسی این تعداد نیز 95 معلم در سطح شهرستان و 8 معلم در سطح استان به عنوان معلمان نمونه انتخاب شدند.
 

وی با بیان اینکه در این میان معلم نمونه کشوری نیز در بین معلمان بجنوردی قرار دارد، متذکر شد: بی شک تمامی توفیقات کسب شده آموزش و پرورش مرهون زحمات معلمان پرتلاش و خدوم است.
 

جمشید عین بیگی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در پایان این مراسم شرایط ایجاد شده حال حاضر در حوزه آموزش و پرورش را نتیجه نگاه مقام معظم رهبری به این حوزه دانست.

 

در ادامه از معلمان نمونه تقدیر شد.
 

پایان پیام/ 

کد خبر 249923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha