فاطمه زهرا (س) الگویی مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) سیده نساء عالمین الگوی تمام عیار زنان جهان است و در امر تربیت فرزند و همسرداری و سبک زندگی اسلامی الگویی بی بدیل است.

حجت الاسلام مهدی ستوده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار شبستان در اردبیل اظهار داشت: صفات الهی در وجود حضرت فاطمه زهرا (س) تجلی یافته و وجود خصلت های پاک و مطهر امامان معصوم (ع) از وجود با برکت حضرت فاطمه زهرا (س) سرچشمه گرفته است.


وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) سیده نساء عالمین الگوی تمام عیارزنان جهان است، مادران و خواهران ما باید در همسرداری و تربیت فرزند از این بانوی بزرگوار الگو بگیرند آن بانوی بزرگوار در امر تربیت فرزند و همسرداری و سبک زندگی اسلامی الگوی ما باشد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان این که مقام زن در اسلام چنان است که یک سوره از قرآن به نام «النساء» است، ادامه داد: در 10 سوره از قرآن، مسائل مربوط به حقوق و منزلت زنان آمده است، اسلام به زن شخصیت بخشیده و او را به صحنه اجتماعی وارد کرده است و تشیع نه تنها زنان را از صحنه زندگی اجتماعی طرد نمی‏کند، بلکه آنان را در جامعه در جایگاه رفیع انسانی قرار می دهد.


حجت الاسلام ستوده در خصوص جایگاه والای زن در جامعه اسلامی به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد که می فرمایند: "زن ایرانی که در صحنه سیاسی و کار در میدان های انقلاب ، باتقوا و پاکدامنی حضور دارد برترین زنان دنیاست."


وی در پایان گفتگوی خود با خبرنگار شبستان خاطر نشان کرد: متاسفانه امروزه در غرب، زن ابزاری بیش نیست؛ حیثیّت انسانی زن به طور کامل از بین رفته است. اینقدر شخصیت زن لگد مال شده که در حقیقت زن به عنوان ”گوهر” جهان هستی، “مادر” جامعه انسانی، “دُردانه”  وجود گیتی و سرآمد مخلوقات هستی و منبع عشق، لطافت و زیبایی خالق جهان، در غرب غروب کرده و حقوق انسانی و انسانیت او، مطرح نیست.


پایان پیام/

کد خبر 250168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha