ششمین همایش استانی شعر انتظار در زرندیه

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: ششمین همایش استانی شعر انتظار به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) اول تیرماه سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.

احمد جوانمرد٬ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اعلام فراخوان ششمین همایش استانی شعرانتظار گفت: این همایش به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر(عج) در محل سالن اجتماعات فرمانداری زرندیه برگزار می شود.
 

وی مهدویت و ولایت پذیری، دل سروده های انتظار، جهان در انتظار موعود، شوق دیدار و ... را موضوعات این همایش دانست و افزود: علاقمندان به شرکت در این همایش می تواند آثار خود را به صورت تایپ شده در کاغذ A4 تا 17 خرداد ماه سالجاری به دبیرخانه همایش واقع در مامونیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.


جوانمرد اضافه کرد: به سه اثر برتر تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جوایز نقدی و به 10 اثر برگزیده دیگر نیز جوایزی اهدا می شود.


سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه تصریح کرد: از همه هنرمندان با ذوق در عرصه شعر و ادب برای شرکت در همایش مذکور دعوت می‌شود.


وی در ادامه ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه گفت: گسترش فرهنگ انتظار با استفاده از زبان هنر به ویژه شعر آئینی در انتقال فرهنگ و معنویت و اندیشه های متعالی و حیات بخش مهدوی ضروری است.


این مقام مسوول ادامه داد: برگزاری اینگونه همایش ها راهی برای خط فکر و جهت دادن به شاعران و شناسایی استعدادهای گمنام است که این امر از اهداف برگزاری این همایش است.


پایان پیام/

کد خبر 250286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha