جمع‌آوری 287 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از جمع‌آوری 287 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا حسنلو معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: کمیته امداد استان زنجان به منظور سهولت در امور خیرین و ارائه خدمات بهتر به مددجویان خانه انفاق را ایجاد کرده است.
 

وی با اشاره به اینکه سالانه کمک‌های بسیاری در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری می‌شود، اضافه کرد: فروردین ماه امسال 22 میلیون و 748 هزار ریال کمک به زلزله‌زدگان جمعَ‌اوری شد.


معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری یک میلیون و 319 هزار ریال کمک در قالب طرح محسنین افزود: کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در این مرکز نیز 66 میلیون و 991 هزار ریال است.
 

وی به جمع‌آوری 2 میلیون و 508 هزار و 705 ریال صدقات طی فروردین ماه امسال و در خانه انفاق زنجان اشاره داشت و گفت: در این مدت در قالب طرح شفا نیز 10 میلیون و 450 هزار ریال کمک مردمی در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.
 

حسنلو در ادامه به جمع‌آوری 540 هزار ریال کمک در قالب جشن نیکوکاری و همچنین جذب سه نیروی افتخاری در این مرکز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: در مجموع طی فروردین ماه امسال 286 میلیون و 708 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 250655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha