تخریب مرقد حجربن عدی عدم پایبندی وهابیت به شریعت اسلام را نشان داد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:تخریب مرقد حجربن عدی عدم پایبندی وهابیت به شریعت اسلام را نشان داد.

حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به خبنگار شبستان گفت:هتک حرمت و جسارت به مرقد مطهر صحابی پیامبر اکرم(ص) مربوط به همه مسلمانان است و همه علما و حوزه‌های علمیه شیعه و سنی وظیفه دارند با محکومیت چنین حرکات شرم‌آوری، در برابر اهانت به مقدسات اسلام ایستادگی کنند.

 

وی افزود: با ایستادگی در برابر چنین اقدامات شنیعی، فرقه بی‌پایه وهابیت و گروه‌های بی‌ریشه تکفیری، دیگر جرات چنین اعمال وقیحانه و وحشیانه‌ای را پیدا نمی کنند.

 

وی ادامه داد: دشمنان همواره قصد ضربه زدن به اسلام و نمادهای اسلامی را دارند و تخریب قبر حجر بن عدی و نبش قبر ایشان مصداق بارز این موضوع است.

 

حجت الاسلام سالک افزود: دشمنان می‌خواهند مسلمانان و به ویژه شیعیان را تسلیم ابرقدرت‌ها کنند اما باید بدانند با ادامه این اقدامات نمی‌توانند نور اسلام را خاموش کنند و مسلمان به ویژه علمای جهان اسلام در مقابل این بی حرمتی به مزار حجر بن عدی ساکت نخواهند نشست.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: مسلمانان باید آگاه و هوشیار باشند چرا که دشمنان همواره در صدصد توطئه افکنی و ایجاد آشوب هستند و برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی به هر عملی دست می زنند.

 

وی افزود: دشمنان اسلام به دنبال بر هم زدن آرامش در جهان اسلام هستند و مسلمانان نباید فریب تفکرات مزدوران وهابی و سلفی‌ها را بخورند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدامات شنیع وهابیون از تعصبات جهلی و کوته فکری شان نشات می گیرد و ما از مجامع جهانی و بین‌المللی خواستاریم تا با این حرمت شکنی ها برخورد کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 250690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha