خوشنویسی حدیث سلسله الذهب در بیت امام خمینی(ره)

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین از برگزاری ایستگاه خوشنویسی در بیت حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

مریم السادات حسینی٬ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به هفته فرهنگ رضوی گفت: در شهرستان خمین برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی به منظور تبیین فرهنگ رضوی در جامعه برگزار می شود.


وی افزود: برپایی ایستگاه خوشنویسی با موضوع اشعار و احادیث رضوی از جمله حدیث سلسله الذهب در بیت تاریخی امام خمینی(ره) از جمله این برنامه ها است.


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین در ادامه ادامه داد: برپایی مسابقه خاطره نویسی از اردوهای دانش آموزی و دانشجویی به مشهد مقدس٬ مسابقه پیامک با استفاده از یکی از کلمات گنبد٬ ضامن آهو و یا خادم و برپایی ایستگاه خوشنویسی از جمله این برنامه ها است.


حسینی اضافه کرد: ایستگاه نقاشی کودک در بیت تاریخی امام خمینی(ره) از قصه های امام رضا(ع) و برگزاری مراسم هفته فرهنگ رضوی در سالن همایش های بیت امام با حضور فعالان فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه ها است.

 

وی راهپیمایی و استقبال از خادمان امامزاده محمد عابد(ع) و حرکت از میدان 15 خرداد خمین تا بیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان را از دیگر برنامه های شهرستان خمین دانست و گفت: زیارت جمعی امامزاده خدیجه خاتون روستای حشمتیه خمین نیز از برنامه های این هفته است.


پایان پیام/

کد خبر 250963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha