فتح خرمشهر کاخ آمال دشمنان را ویران کرد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت: فتح غرور آفرین خرمشهر سرآغاز پیروزی های ظفرمندانه فرزندان مومن انقلاب در مقابل تهدیدات سخت و نرم دشمنان نظام بود که کاخ آمال بدخواهان و دشمنان کینه توز را ویران کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی عباسی در نشست برنامه ریزی گرامیداشت یوم الله فتح خرمشهر در این شهرستان مرزی اظهار کرد: ظهور و بروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی، افزایش ثبات داخلی و وحدت ملی و اقتدار امنیتی و توسعه اقتصادی از مهمترین دستاوردهای فتح خرمشهر به شمار می رود.

 

وی از اجرای 30 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت فتح خرمشهر در درمیان خبر داد و افزود: برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده های معزز شاهد، تجلیل از فرزندان نخبه شهید شهرستان، برپایی یادواره شهدا، برگزاری جشن های ویژه به مناسبت فتح خرمشهر و میلاد حضرت علی(ع) از مهمترین این برنامه ها به شمار می رود.

 

وی ارتقاء قدرت معنوی ایران در میان کشورهای جهان را مهمترین نماد فتح خرمشهر دانست و ادامه داد: خرمشهر نام برجسته و ممتازی برای بسیاری از ملل جهان است که آن به عنوان نماد پایداری، مقاومت، فتح و پیروزی یاد می شود.

 

20 مسجد درمیان پذیرای معتکفان

معاون فرماندار درمیان با اشاره به فرا رسیدن اعیاد رجب المبارک و ایام اعتکاف؛ از امیرالمومنین علی(ع) به عنوان محور وحدت فرق اسلامی یاد کرد و گفت: در سال گذشته تعداد 630 نفر از شهروندان درمیانی در 17 مسجد شهرستان معتکف شدند.

 

وی اضافه کرد: در سال جاری تعداد مساجد میزبان معتکفین به 20 مسجد افزایش می یابد.

 

اعزام 232 زائر درمیانی به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان همچنین در نشست ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امسال 232 زائر درمیانی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

 

عباسی با بیان اینکه رونق روز افزون مراسم ارتحال امام نشانه عشق بیش از حد مردم به امام و آرمان های والای آن عزیز سفر کرده است، ادامه داد: امروز صدور تفکر امام منجر به بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان شده و پایه های نظام سلطه را به لرزه درآورده است.

 

وی با اشاره به اینکه اندیشه های انقلابی بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) امروز جهان را فرا گرفته و حیاط خلوت آمریکا را تسخیر کرده است، افزود: مواریث گرانقدر امام را باید با همه وجود حفظ کرد و یاد امام را به عنوان موهبتی الهی، همواره زنده نگه داشت.

 

عباسی برگزاری جلسات سوگواری، نشست ها و همایش های تخصصی، مسابقات فرهنگی پیرامون اندیشه های امام، برگزاری شب شعر و محافل قرآنی را از دیگر برنامه های ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان درمیان برشمرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 252162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha