فراخوان ارسال آثار فرهنگی و هنری با محوریت امام سجاد (ع) اعلام شد

فراخوان ارسال آثار تولید فرهنگی و هنری با محوریت امام سجاد (ع) و صحیفه سجادیه از سوی دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد کشور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دبیرخانه دائمی جشنواره جشنوانان مساجد کشور از تمامی علاقه مندان و اصحاب فرهنگ و هنر و هنرمندانی که در جشنواره بزرگ جوانان مساجد کشور شرکت کرده اند جهت پاسخ به فراخوان تولید آثار فرهنگی و هنری با محوریت امام سجاد (ع) و صحیفه سجادیه دعوت به ارسال اثر کرد.

 بنابراین گزارش، دبیرخانه کانونهای مساجد هرمزگان با همکاری دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد پوستر فراخوان تولید آثار فرهنگی و هنری امام سجاد (ع) را برای تمامی دبیرخانه های استانی و مراکز فرهنگی و هنری ارسال کرده است و علاقه مندان به شرکت در این فراخوان تا 15 شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه  این فراخوان ارسال کنند.

این فراخوان باید در رشته های شعر، وبلاگ نویسی، نقاشی، ابتهال، دعاخوانی تهیه و آثار تولید شده شرکت کنندگان باید با محوریت صحیفه سجادیه و امام سجاد (ع) باشد و پس از انتخاب توسط هیئت داوران از صاحبان آثار برگزیده تقدیر به عمل می آید.

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.javananemasqied.ir,www.emqmsqiad.com مراجعه کنند.

برگزاری  این جشنواره به همت دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد کشور، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، استانداری هرمزگان، کانون پرورشی و فکری کودک و نوجوانان استان هرمزگان  برگزار می شود و شرکت کنندگان تا 15 شهریور ماه جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پایان پیام/

 

کد خبر 252335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha