گروههای جهادی بهترین سفیران خلق حماسه اقتصادی جامعه هستند

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید را از رسالت های اصلی گروه های جهادی دانست و گفت: گروههای جهادی بهترین سفیران خلق حماسه سیاسی و اقتصادی جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد زهرایی، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز(22اردیبهشت) در همایش رسم هجرت اظهار کرد: طی سال گذشته 215 گروه جهادی 15 نفره به مناطق محروم استان اعزام شده اند.


وی با بیان اینکه گروه های جهادی استان شناسنامه دار شده اند، افزود: حضور اقشار مختلف متخصص اعم از پزشکان، هنرمندان، طلاب و متخصصان از دیگر تغییرات اردوهای جهادی سال گذشته است.


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به نقش بسزای گروه های جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال در روستاها اذعان کرد: خدمت رسانی به محرومین اولویت اول گروه های جهادی است.


زهرایی برگزاری کلاس های آموزشی را از دیگر برنامه های گروه های جهادی برشمرد و گفت: اجرای پروژه های کوچک و عام المنفعه و زودبازده در راستای آبادانی و عمران روستایی، مناطق محروم از دیگر برنامه های گروه های جهادی است.


وی تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید را از رسالت های اصلی گروه های جهادی دانست و خاطرنشان کرد: گروه های جهادی در هر عرصه ای که ورود پیدا می کنند باید تشویق و ترغیب مردم روستا به کار و تولید را سرلوحه کار خود قرار دهند.


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا اقتصاد مردمی نشود موفق نیست، تصریح کرد: گروههای جهادی بهترین سفیران برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی جامعه هستند.


زهرایی از رشد 3 برابری گروه های جهادی استان در نوروز 92 خبر داد و گفت: در نوروز سال جاری 34 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شده اند و این رقم در مدت مشابه سال گذشته 9 گروه جهادی بوده است.


پایان پیام/

کد خبر 252862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha