اصلاح سبک زندگی از راهکارهای خلق حماسه اقتصادی است

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با تاکید بر ترویج ورزش های همگانی گفت:اصلاح سبک زندگی از راهکارهای خلق حماسه اقتصادی است.

مهدی نادعلی، مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار شبستان، برگزاری ورزش های همگانی را ورزشی ساده و کم هزینه برای خانواده ها همراه با ایجاد روحیه نشاط ، شادابی و تعاون در جامعه دانست و گفت: برگزاری این ورزش ها به همت نهادهای فرهنگی ورزشی گامی در راستای نهادینه کردن توسعه فرهنگ ورزش همگانی در جامعه، اصلاح سبک زندگی و در نهایت خلق حماسه اقتصادی است.


وی با تاکید بر اینکه اصلاح سبک زندگی و هدایت زندگی افراد در مسیر آموزش های لازم برای سبک زندگی سالم از فرمایشات مقام معظم رهبری و یکی از راهکارهای خلق حماسه اقتصادی است، گفت: اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در حوزه کاری خود به منظور عملیاتی شدن فرامین معظم له اقدام به برگزاری برنامه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برای شهروندان کرده است که برگزاری کوهگشت های خانوادگی یکی از این برنامه های مستمر و دائمی ورزشی سازمان است.


به گفته وی، شصت و هشتمین کوهگشت خانوادگی کاشانی ها در همین راستا و با اهداف بهره­گیری از طبیعت و هوای پاک، ترویج و نهادینه کردن ورزش همگانی در جامعه و خاطره یک روز شاد به یادماندنی برای خانواده هاست.


مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزاری این کوهگشت خانوادگی در روز جمعه" 27 اردیبهشت"­ را یادآور شد و افزود: خانواده های کاشانی در این کوهگشت مسیر 2 کیلومتری از روستای زیبای خُنب این شهرستان به طرف دره پریان را طی می کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 253314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha