سی امین دوره مسابقات قرآن؛ خلق حماسه قرآنی همزمان با انتخابات

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه بر خلق حماسه قرآنی در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری تأکید کرد.


به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی در نشست هماهنگی مسولان کمیته ها و کارگروه ها ، خلق حماسه قرآنی درکنار حماسه سیاسی و اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و گفت : باید هر آنچه در توان داریم به صحنه بیاوریم تا افتخار دیگری بر افتخارات تشییع و ایران اسلامی افزوده شود. وی گفت : امیدوارم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ، حماسه قرآنی نیز با برگزاری سی امین دوره مسابقات قرآنی به نحو احسن شکل بگیرد .


حجت الاسلام و المسلمین محمدی با اشاره به همزمانی مسابقات بین المللی قرآن کریم در خرداد ماه و انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی ، آن را افتخار دیگری برای نظام اسلامی عنوان کرد و افزود : ایجاد فضای قرآنی در جامعه تأثیر بسزایی در کاهش بد اخلاقی های انتخاباتی و سیاسی دارد.


حجت الاسلام و المسلمین محمدی تصریح کرد : فلسفه برگزاری مسابقات قرآنی این است که جایگاه کشور را در سطح بین المللی به نحو احسن ارتقاء دهیم و برگزاری این گونه مسابقات باید تفاوت ویژه ای با دیگر مسابقات ورزشی ، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد.وی بر مشارکت سایر دستگاهها و نهادهای دولتی و مردمی در امر برگزاری مسابقات قرآن تأکید کرد و گفت : باید از توان و ظرفیت دستگاههای مختلف بهره برداری کنیم و نقاط قوت را افزایش دهیم ، چرا که این مسابقات در برهه ای حساس ازعمر جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد و جهانیان شاهد حماسه دیگری خواهند بود.


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه سرلوحه قرار دادن اعتلاء و سربلندی تشیع و ایران اسلامی را از اهداف برگزاری سی امین دوره مسابقات قرآنی به شمار آورد و افزود : مسئولان برگزاری مسابقات قرآنی در دیدار بامتسابقین باید به نحو احسن ، اهداف انقلاب اسلامی ، شهداء ، دفاع مقدس و جایگاه ایران اسلامی را تبیین کنند.
 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 254277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha