چهارمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی 12 خرداد برگزار می شود

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امورخیریه از بررسی تهدید‌ها و آسیب‌های جامعه قرآنی بانوان در همایش تجلیل از بانوان قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری سی امین دوره مسابقات بین المللی قران کریم چهارمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی 12 خرداد‌ماه 1392 در سالن اجلاس سران و با حضورجمع کثیری بانوان قرآن پژوه برگزار خواهد شد.
«معصومه فرزانه»، مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امورخیریه در گفت‌ وگویی در خصوص برگزاری این همایش گفت: این همایش با موضوعات حفظ، تلاوت، پژوهش‌ و رشته های هنر‌ ی و واقفان قرآنی 12 خرداد‌ماه 1392 در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.
وی در خصوص نحوه انتخاب بانوان فعال قرآنی گفت: طی نشستی که با نمایندگان مؤسسات و مراکز قرآنی کشور داشتیم فرم نام‌نویسی فعالان قرآنی را در اختیار آنان گذاشته تا واجدین شرایط را به ما معرفی کنند، همچنین برای بانوانی که با مؤسسات و مراکز قرآنی در ارتباط نیستند، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران امکان نام‌نویسی و شرکت در این همایش را فراهم کرده‌ایم.


فرزانه از نام‌نویسی بیش از 40 فعال قرآنی واجد شرایط از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات خبر داد و گفت: با وجود اطلاع‌رسانی کم حدود 40 بانوی واجد شرایط از طریق پایگاه اطلاع‌‌‌رسانی نام‌نویسی کرده‌اند، البته راه اصلی برای حضور بانوان فعال قرآنی در همایش از طریق مؤسسات و مراکز قرآنی است.
مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امورخیریه از افزوده شدن موضوع آسیب‌شناسی مشکلات جامعه قرآنی بانوان به همایش امسال خبر داد و گفت: با پیشنهاد نماینده محترم ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه موضوع آسیب‌شناسی مشکلات جامعه قرآنی بانوان به همایش امسال افزوده شده که علاقه‌مندان تا 3 خرداد‌ماه 1392 می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌ رسانی مسابقات برای ارسال نظرات خود درباره آسیب‌ها و راهکار‌های مقابله اقدام کنند.
فرزانه از تجلیل از سه مقاله برتر با موضوعات مذکور شده خبر داد و در این خصوص اظهار داشت: از سه مقاله برتر ارسال شده با موضوع آسیب‌های جامعه قرآنی بانوان و راه‌کار‌ها در چهارمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی تجلیل می‌شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 255226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha