برگزاری مسابقات و برنامه های مختلف در راستای تبیین اندیشه های امام

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مسابقات و برنامه های مختلف فرهنگی در راستای تبیین اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی در سالروز رحلت ایشان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ حجت الاسلام عباس هاشمی٬ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جلسه هماهنگی برنامه های رحلت امام که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار شد٬ گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله کتاب‌خوانی و ‌مقاله‌نویسی و برگزاری همایش‌هایی با حضور اقشار جامعه به ویژه اساتید حوزه و دانشگاه٬ دانشجویان و طلاب از جمله برنامه‌های این روز است.

 

وی به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و جلسات هم‌اندیشی٬ در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: این برنامه ها با هدف تبیین اندیشه های معمار کبیر انقلاب و شخصیت ایشان و همچنین آرمان‌های و اهداف انقلاب برگزار می‌شود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه از اعزام مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی استان خبر داد و اضافه کرد: هماهنگی با ائمه جمعه و جماعات برای سخنرانی پیرامون این موضوع٬ تبلیغات و تزیینات شهری٬ توزیع بسته‌های فرهنگی٬ چاپ بروشور و تراکت و برگزاری دو ویژه برنامه در اراک و خمین را از دیگر برنامه‌های این روز است.


حجت‌الاسلام هاشمی٬ گفت: در مجموع 50 عنوان برنامه به مناسبت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: بیست‌و‌چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل باید هر چه با شکوه‌تر از گذشته برگزار شود.


در ادامه این نشست رضا پورایمانی٬ رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی در سخنانی٬ از برگزاری همایش «اندیشه روح الله» به همت این دانشگاه خبر داد و گفت: این همایش هشت خرداد ماه با حضور مسوولان کشوری و استانی٬ اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان برگزار می‌شود.

 

وی  افزود: بعد از همایش نیز مهمانان برای بازدید از بیت قدیمی امام خمینی (ره)٬ به خمین اعزام می‌شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 255300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha