شرکت در مراسم ارتحال و 15 خرداد مقدمه ای برای حضور در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) و 15 خرداد مقدمه ای برای حضور در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در جلسه هماهنگی برنامه های رحلت امام و 15 خرداد که در دفتر ایشان برگزار شد٬ ضمن تاکید بر برگزاری برنامه هایی در شان این دو روز ارزشمند، گفت: امام خمینی(ره) بزرگ مرد تاریخ و قیام 15 خرداد نیز سرآغاز انقلابی عظیم است که باید به درستی در بین نسل جوان جامعه تبیین شود.


وی حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را مقدمه‌ حضور در انتخابات دانست و افزود: حضور مردم همیشه در صحنه استان مرکزی و زادگاه امام خمینی (ره) بستر حضور پای صندوق‌های رای و خلق حماسه سیاسی است.


امام جمعه اراک با اشاره به اینکه وظیفه ملت ایران حمایت و پیشتیبانی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و پیروی از مقام عظمای ولایت است٬ خاطر نشان کرد: برنامه‌های ارتحال امام و نهضت خونین 15 خرداد باید به گونه‌ای برگزار شود که علاوه بر انعکاس استانی و ملی٬ در سطح بین‌المللی نیز منعکس شود.


آیت الله دری نجف آبادی بر حضور گسترده و آگاهانه مسئولان دستگاه های اجرایی در این برنامه ها تاکید کرد و افزود: حضور مستمر و آگاهانه لازمه برگزاری با شکوه این ویژه برنامه‌ها است.


وی همچنین بر لزوم برگزاری دو ویژه برنامه در اراک و خمین تاکید کرد و گفت: تالیف کتب پر محتوا و غنی و انتشار آن در این ایام فعالیت فرهنگی مطلوبی خواهد بود.


در ادامه این نشست حجت‌الاسلام ایمانی مقدم٬ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اراک٬ نیز در این جلسه گفت: برگزاری نشست علمی با حضور یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در سطح کشور و کوهپیمایی با حضور اساتید دانشگاه از جمله برنامه‌های این دانشگاه است.

 

گفتنی است٬ حرکت کاروان غم به مناسب شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) همزمان با روز 15 خرداد و تجمع در مصلی اراک با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از ویژه برنامه‌های پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد است.


پایان پیام/

 

کد خبر 255420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha